web analytics

Vrijwilliger of bestuurslid

Wilt u zich met uw tijd en expertise inzetten voor de vereniging? Dat kan! Wij zijn altijd op zoek naar enthousiaste mensen die kunnen bijdragen op allerlei vlakken: webredactie, fondsenwerving, PR, voorlichting geven, online lotgenotencontact organiseren en alle andere activiteiten die bij een patiëntenvereniging horen. Neem contact op en dan bespreken we graag hoe u zich kunt inzetten.

Sponsoren

Wilt u iets voor een goede doel organiseren met uw sportclub of collega’s? Weet u geen cadeau voor uw verjaardag of jubileum? Denk eens aan een collecte, crowdfundingproject of sponsor event voor ons. Wij denken graag mee over hoe we dat samen tot een succes kunnen maken.

Sociale media

U steunt ons ook door onze pagina’s op Instagram, Facebook en LinkedIn te liken of volgen en onze berichten te delen.

Met uw steun maakt u onder meer mogelijk dat wij

• aandacht voor misofonie kunnen blijven vragen
  • lotgenoten- en informatiebijeenkomsten kunnen organiseren
  • voorlichtingsbijeenkomsten kunnen geven
  • activiteiten rondom de Dag van de Misofonie (7 november) kunnen organiseren
  • deze website reclamevrij kunnen houden

Lid worden van Vereniging Misofonie NL doet u vooral om ons te steunen in alle activiteiten die we doen voor iedereen die door misofonie geraakt wordt: patiënten én hun familieleden.

Als lid profiteert u van onze kernactivitiviteiten informatieverstrekking, belangenbehartiging en lotgenotencontact. Ook wordt u als eerste geïnformeerd over nieuwe ontwikkelingen over misofonie en over onze activiteiten. U ontvangt automatisch onze nieuwsbrieven.

De contributie bedraagt € 25,00 per jaar. Het lidmaatschap wordt aangegaan voor een jaar en telkens automatisch verlengd.

Bekijk ons Privacy Statement Vereniging Misofonie Nederland (pdf)

Doneer

Stort uw donatie op bankrekeningnummer NL17 INGB 0006698922 t.n.v. Vereniging Misofonie Nederland.